czwartek, 7 kwietnia 2016

Co Ci da kom za kom i obs za obs?

Dzisiaj kochani krótko, zwięźle i na temat, bo zaraz sobie żyły wypruję. Jak większość blogerów należę do jakiś facebook'owych grup, na których wkleja się linki do swojego bloga i tak dalej. Gdy takowa grupa jest ogromna nikt nie patrzy co ludzie tam wstawiają, a powinni . Przeglądałam sobie przed chwilą jedną taką grupę blogerów , gdyż chciałam poczytać coś godnego uwagi. Jednak gdy widzę, że udostępniony post ma w opisie "OBS/OBS? KOM/KOM? Odwdzięczam się za WSZYSTKO"; "OBS/OBS? KOM/KOM?Zacznij i daj znać w komentarzu. " to mnie szlag trafia.

KOMENTARZE ZA KOMENTARZE
Około 500 komentarzy pod postem, większość wymuszona bo osoby najzwyczajniej w świecie nie przeczytały twoich wypocin tylko chcą, żebyś Ty także skomentował ich posty. 

OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ
Co ci da obserwacja, która jest tylko bezsensownym kliknięciem, żeby było? Jeżeli ktoś już na to idzie to wątpię żeby jeszcze kiedykolwiek wszedł na Twojego bloga. No dobra masz już tych obserwatorów, ale po co ci oni, jeżeli większość z nich nie czyta tego co piszesz?

Nie wiem do czego konkretnie potrzebne są takie rzeczy, ale nigdy ich nie stosowałam i nie mam zamiaru. Są różne sposoby na wybicie swojego bloga,ale ten raczej nie przyniesie wam trwałej "sławy" 

Nie wkładam wszystkich do jednego worka oczywiście, każdy inaczej postępuje. To jest tylko moja opinia na ten temat, a Wy co o tym sądzicie, bawicie się w takie rzeczy?


Zastanawiam się nad zrobieniem posta z faktami o mnie.  Co o tym sądzicie?




8 komentarzy:

  1. Osobiście przyznam się, że sam postępowałem tak jak odpisałaś to wyżej. Też pisałem obs za obs czy kom za kom, i faktycznie, miałem dużo więcej wejść i komentarzy niż mam obecnie gdy już nie praktykuje takich metod. Kiedy uświadomiłem sobie ze to jest głupie? Kiedy pod jednym z takich moich postów napisanych komentarze trzy dziewczyny, które mają świetne blogi, pisząc że mój blog im się podoba i nie ma sensu, żebym się tak,cytuję"szmacił". Dało mi to do myślenia i już tak nie robię :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że w końcu przejrzałeś na oczy. Miejmy nadzieję, że inni także do tego dojdą :) Dzięki wielkie :)

      Usuń
  2. Ja również uważam, że to jest bezsensowne, dlatego, że jak dla mnie liczy się jakość postów jak i obserwatorów, a nie ilość. Wolę mieć 2-3 obserwatorów, którzy wnoszą coś kreatywnego do mojego bloga niż 1000, którzy nic nie wnoszą, tylko dodatkową liczbę obok napisu "Obserwatorzy". A przecież wiadomo też, że jeśli ktoś wymienia się komentarzami to będzie on napisany na odwal się i blog będzie zachwalany, aby dostać tez pozytywny komentarz do bloga.
    Mnie zawsze motywują miłe słowa od osób komentujących, ponieważ nie są one w żaden sposób wymuszane.

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że takie osoby liczą, że tym sposobem zyskają większy rozgłos nie wiedząc, że tak naprawdę tylko się w tym wszystkim pogrążą. Bo w końcu co nam z tych 500 obserwatorów, jeśli nikt nie będzie czytał tego, co piszemy? Czy nie lepiej jest mieć kilku czytelników, którzy z zaciekawieniem będą śledzić kolejny post? Ja uważam, że lepiej.
    Pozdrawiam!
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest szczyt żałości. Nie wiem, po co ludzie tak robią XD
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Good job
    you can always find lattest fation item
    by this link
    http://stylewe.com/

    OdpowiedzUsuń

Maria Pachom © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka