niedziela, 4 października 2015

4 blogi warte polecenia

Dzisiejszy post będzie, krótki. Wiem, wiem miałam zacząć z blogiem na poważnie, ale albo nie mam czasu, coś mi wypada,brak weny. Ewentualnie jestem po prostu okropnym leniem.
Mam przygotowane już dwa posty, ale przydałoby się je przepisać i poprawić, a to trochę zajmuje, cały czas przychodzi mi coś nowego do głowy. Miałam zmienić wygląd bloga, coś tam zaczęłam, ale jest nie skończone, za to udało mi się zrobić design na bloga jednej dziewczyny i nagłówek dla drugiej. Linki do ich blogów znajdziecie w zakładce DESIGN .

To, że nie mam czasu, nie oznacza iż z blog-sfery wypadłam. Czytam często, staram się być na bieżąco. Dlatego w dzisiejszym poście (powtarzam się) chcę Wam polecić 5 blogów.

  • JasonHunt Nie pamiętam jak znalazłam tego bloga, ale bardzo mnie zainteresował. Jest to blog typowo lifestyle'owy, Posiada świetne zdjęcia i teksty. Naprawdę polecam!

  • OszczędnaStudentka Znowu lifestyle. Dziewczyna także świetnie pisze, ma super tematy i piękny design bloga.


  • NotatkizPodziemia Super teksty i tematy ich, przyjemnie sie czyta i jest mega pozytywna.


  • JestRudo Piękne zdjęcia, porady i teksty oczywiście.
Nie pamiętam jak na te blogi trafiłam, ale serdecznie je polecam! 
To jest tylko cząstka blogów, które czytam. A może by tak zrobić drugą część tego postu? Pożyjemy zobaczymy.
Na razie się z Wami żegnam. Ma nadzieję, że wrócę tu za tydzień..

3 komentarze:

  1. Napewno wpadnę na któryś z tych blogów ;)
    Pozdrawiam
    Photographybyvica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedziłam każdy blog :) Wszystkie są faktycznie godne polecenia :)
    Pozdrawiam !
    http://kittenqueeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Maria Pachom © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka