poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Pochopne postępowania

Często robię pewne rzeczy bez przednich przemyśleń nad nimi. Zaczynam coś , czego później i tak wiem, że będę żałować. Ale po co się przejmować, tym co będzie za kilka dni, po tej sytuacji, rozmowie czy czymkolwiek innym. Za każdym razem tak jest,czuję tę żałość która nastąpi kilka dni później,ale co z tego i tak zrobię coś, czego nie powinnam.
Chociaż wiem, że powinnam przemyśleć daną sytuację, nie przejmuję się tym.

Teraz to teraz. Co będzie jutro okaże się jutro.

Nie wiem nie mam pojęcia, kiedy nastąpi ten dzień w którym przemyślę moje pochopne postępowanie. Ale chciałabym z tego wyrosnąć (?)



13 komentarzy:

  1. Wydaje mi się, że przemyślane ruchy przychodzą z czasem. Młodość ma to do siebie, że popełania się wiele błędów :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóz, każdy ma pewne odruchy i nie myśli w pierwszej chwili, kiedy coś robi. Potem można tego żałować, ale podobno wszystko można naprawić. Coś o tym wiem.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w moich przypadkach, nie dało się tego naprawić.. Ale może kiedyś nadejdzie ta chwila :)

      Usuń
  3. Uważam ze myślenie o tym co się zrobiło źle jest dobre, gdyż z czasem reagujemy inaczej w podobnych sytuacjach ;) każdy ruch jest w pewnym stopniu obmyslony przez nas, inaczej by się nie wydarzył ;)

    olej-nick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam ze myślenie o tym co się zrobiło źle jest dobre, gdyż z czasem reagujemy inaczej w podobnych sytuacjach ;) każdy ruch jest w pewnym stopniu obmyslony przez nas, inaczej by się nie wydarzył ;)

    olej-nick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteśmy jeszce młodzi i nie jedne błędy przed nami
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Myśle, że nie powinno się rozpamiętywać tego co było, bo to się nie odstanie :)


    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na dwa kliki? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. "Teraz to teraz. Co będzie jutro okaże się jutro."
    Dokładnie się z tym zgadzam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, być może wszystkie "piętnastki" tak mają :D
    ____________________________
    Jakbyś miała ochotę to zapraszam na mój blog:
    http://hooeya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze kilka lat temu miałam podobne odczucia. Ja też robiłam różne głupie rzeczy, ale w tym momencie jak sobie je przypomnę to się po prostu z nich śmieję. Każda sytuacja czegoś nas uczy i trzeba o tym pamiętać :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety z tego sie nigdy całkowicie nie wyrasta, można jedynie z czasem i wiekiem uczyć sie na własnych błędach po to zeby nie popełniać ich kolejny raz, wiem z doświadczenia ;P

    OdpowiedzUsuń

Maria Pachom © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka