poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Świat ksiażek

Kocham książki. A najbardziej romanse, inne mnie nie interesują, chociaż może trochę tez fantasy.
Lubie usiąść z książką i spokojnie ją przeczytać. Wyobrażać sobie, że to ja jestem na miejscu bohaterów. Przeżywać z nimi wszystko. Jestem dosyć wrażliwa wiec, często czytając wzruszam się i ryczę bez sensu, ale nie przeszkadza mi to.
Ostatnim czasem nic innego bym nie robiła, tylko włączyła jakąś spokojną piosenkę i czytała, czytała i jeszcze raz czytała.
Nic innego mi nie potrzeba.
Tylko pięknych książek.



2 komentarze:

  1. Również bardzo lubię, a wręcz kocham książki. Czytanie jest jednym z moich ulubionych sposobów na ucieczkę od trudów codzienności. :)

    czternasta26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, swiat bez ksiazek bylby niczym...

    OdpowiedzUsuń

Maria Pachom © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka