niedziela, 2 sierpnia 2015

Marzenia

Każdy z nas stary czy młody ma swoje marzenia,pragnienia i potrzeby. Nie bójmy się ich, marzenia to coś co pragniemy, próbujemy za wszelką cenę zdobyć, ciągle do tego dążymy. Nie poddawajmy się, nie przejmujmy się opinią innych. Często słyszę od kogoś, że ich marzeniem jest pojechanie gdzieś tam  i poznanie kogoś tam. Ludzie nie siedźmy bezczynnie i nie marnujmy czasu, teraz gdy jesteśmy młodzi mamy czas na podróże i spełnianie marzeń. Moi rodzice ciągle mi to powtarzają, jestem im za to bardzo wdzięczna, dają mi wtedy wielką motywację do spełnienia celu.

Często leżąc już wieczorem w łóżku układam sobie w głowie różne historie. Jedni powiedzą mi, że po co tak robisz jeżeli tak się nigdy nie stanie, ale ja myślę wręcz przeciwnie, mam nadzieję iż kiedyś to się spełni, te moje natłoki marzeń i przemyśleń.

Opowiem wam w skrócie ostatnie zdarzenie, przez które spełniło się moje marzenie. Od kilku lat, próbowałyśmy z siostrą namówić rodziców na psa. Nigdy się nie zgadzali i mówili, ze to jest naprawdę wielki obowiązek i oni nie będą się nim zajmować, bo nam się po chwili odwidzi. Dwa tygodnie temu, wracając do domu od przyjaciółki, moja mama powiedziała mi, że przybłąkała się do nas suczka, nie zdziwiłam się za bardzo gdyż była to już kolejna przybłęda w naszym domu. Za dwa dni mieliśmy wyjeżdżać na tydzień i nie wiedzieliśmy co robić. Moi rodzice postanowili, że jak już wrócimy i nadal będzie ( bo została pod opieką cioci) to zostanie. No i tak się stało, mam w końcu wymarzonego psa.

Powinniśmy otwarcie mówić o swoich marzeniach, pomoże nam to w ich spełnieniu. Może znajdzie się ktoś kto nam w tym pomoże.

Pokaże wam jeszcze mojego pieska.

Nie chciała za bardzo pozować ;)

9 komentarzy:

  1. Ale kochany piesek <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam - moja dwa psiaki również rzadko kiedy chcą pozować do zdjęcia :D Zrobienie im ładnej fotografii graniczy z cudem!
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteśmy w stanie osiągnąć naprawdę wiele. Wystarczy tylko wziąć się w garść i zabrać do działania. Uroczy psiak!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) cieszę się, że wam się udało :) w gimnazjum miałem podobne przemyślenia :) - fajnie piszesz i zdjęcie psiaka jest urocze :D
    Serdecznie Cię pozdrawiam i zapraszam: zakochanymol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny psiak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Mario,
    Uwodzący kot i zapamiętywalna trawa. Praktycznie Marcepana marzeń nie posiada, Marcepana ma cele. A we wszystkim to - śliczne masz okulary. Pasują do Ciebie.
    Pozdrawiam
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki slodziak :)
    ja np. mam dwa psy, a nigdy nie chciałam, i w sumie bawienie się z nimi nie sprawia mi ogromnej przyjemności
    roznie to bywa. nie doceniamy tego co mamy.
    moje marzenia w większości są powiązane z pieniędzmi, ktorych na razie mi brakuje. ale moze sprobuję zrobic liste marzen, nie powiązanych materialnie. i do dziela!

    OdpowiedzUsuń
  8. Slodki psiak!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie było to samo, przez 4 lata moim urodzinowym marzeniem było mieć psa i się spełniło!
    Śliczny zwierzak, dbaj o niego:)

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Maria Pachom © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka